Propellerads

Nasi Goreng Tanpa GST, Ahmad Maslan Tak Kisah Kena 'Bantai'

Nasi Goreng Tanpa GST, Ahmad Maslan Tak Kisah Kena 'Bantai'


Nasi Goreng Tanpa GST, Ahmad Maslan Tak Kisah Kena 'Bantai'“Memang saya buat hiasan macam tu, apa boleh buat memang saya suka begitu… saya angkat kuali dan terus hidang bersama hiasan di tepi kuali.. itu memang kaedah saya… lepas tu ada pula yang sokong, dia kata (nasi goreng) saya itu memang style Perancis.“Saya dah memang selalu kena bantai (kritik) jadi saya tak kisah pun kalau orang (terus) bantai (kerana) bila saya sebut seperti itu, positifnya baru masyarakat tahu barangan seperti gas, minyak masak tiada GST.#viral #ahmadmaslan #kipidap #gst #kelakar
Posted by Amirul Faisal on Sunday, June 14, 2015 “Memang saya buat hiasan macam tu, apa boleh buat memang saya suka begitu… saya angkat kuali dan terus hidang bersama hiasan di tepi kuali.. itu memang kaedah saya… lepas tu ada pula yang sokong, dia kata (nasi goreng) saya itu memang style Perancis.

“Saya dah memang selalu kena bantai (kritik) jadi saya tak kisah pun kalau orang (terus) bantai (kerana) bila saya sebut seperti itu, positifnya baru masyarakat tahu barangan seperti gas, minyak masak tiada GST.

WAJIB BACARahsia Nasi Goreng Tanpa GST Ahmad Maslan 

 Lihat disini: Berkesan merawat parut seawal 7 hari !!


Caranya disini: Bantu ibu bapa anda solat berdiri. Pulihkan sakit lutut mereka.
Share on Google Plus

About hapdate

Sentiasa komited menghapdate informasi dan berita terkini untuk korang semua.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment