Propellerads

Tunjukkan Saya Dimana Duit 1MDB



Tunjukkan Saya Dimana Duit 1MDB


Dalam serangan terbaru Tun m terhadap 1MDB, beliau meminta dokumentari tentang segala investment dan pembayaran yang telah dibuat 1MDB.

"Kita perlukan bukti tetapi sampai sekarang tiada bukti tentang pembelian tanah di Pulau Pinang dan Kuala Lumpur."

"Sehingga ada bukti bertulis dan bukannya kenyataan yang dibuat oleh CEO Arul kanda atau PM Najib kita anggap sahaja duit itu sudah lesap"

Tun M juga bertanya tentang duit RM3.75 billion yang di bawa dari Caymand island yang dinyatakan oleh Najib dan 1MDB tetapi diletakkan di BSI Singapore, a bank Swiss.

Saya akan dedahkan dengan lengkap perjanjian yang dibuat 1MDB yang membodohkan kita semua. Saya bukan menyerang najib tapi saya nak pastikan rakyat malaysia tahu apa yang tidak kena dengan 1MDB.
Share on Google Plus

About hapdate

Sentiasa komited menghapdate informasi dan berita terkini untuk korang semua.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment